070823

Usch, inatt har jag haft en sån där jobbig mardröm om Robin igen. Vaknade upp av att jag låg och grät floder. När jag hade lugnat ner mig lyckades jag somna om en stund och sen blev jag väckt av att Robin ringde, och det var skönt. Jag drömmer så kopiöst mycket just nu, mer än någonsin, och det är inge kul när dom där hemska mardrömmarna torterar mig nätterna långa. Men tydligen är det rätt vanligt, har hört många andra som hade det likadant under deras graviditeter, och det beror väl på allt överflöd av hormoner. Man drömmer om det man är livrädd ska hända, för det sista man vill är ju att bli lämnad, och särskilt nu när man behöver stöd och kärlek som mest, så känner iallafall jag. Men men, trots att det är jobbigt så är det ju bara en dröm, så egentligen borde man skratta sig lycklig när man vaknar upp och inser att inget av det man drömt är sant.
---
kl. 17.06,
Idag har jag varit en sväng på stan med Bea, och det resulterade i en ny tröja. Hittade den på H&M's mammaavdelning så det finns gott om plats för magen att växa i den :-) Vi kollade även en hel del på babykläder, och det finns ju hur mycket fint som helst. Tänk att jag inte har köpt en enda sak, det är helt otroligt, men snart blir det nog ändring på det för nu kan jag snart inte hålla mig längre ;-) Efter stan begav jag mig till Medle. Mormor skulle vara barnvakt där idag, och det är bara att passa på att träffa henne när hon är i stan för en gångs skull.
Sen ikväll har jag tänkt köra en sväng till hamn. Ska kolla hur snyggt det blev i Bea & Kims badrum, tvärkika in hos Elina & Krille och hämta några saker hemma.

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har du att läsa gumman!
/B

2007-08-23 @ 15:34:01
Postat av: Bea

:) Det blir nog nästa vecka.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback