070824

Imorse tog jag lite sovmorgon. Jag hade inte ställt någon väckare så jag vaknade av mig själv halv 10, fortfarande trött men jag kände att det var dax att kliva upp. Sen så drog jag bara på mig några slarvkläder + gummistövlarna och gick ut för att klippa gräsmattan. Pappa hade klippt halva gården igår så det var inte så mycket kvar. Efter det hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar. Sen bar det av till stan, med Therese och Jenny Eriksson :-) Det var år och dar sen jag träffade dom så det var mysigt att umgås ett tag. Nu känner jag mig rätt slut, det känns att benen har lite mer att bära på än för några månader sen, så ikväll blir det bara en myskväll framför tvn med Martina.
3 dagar kvar nu, tills Robin kommer hem - gud vad jag saknar honom!<3

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Bea

Jaa.. men ni ska ju ändå upp själva. ;)
Det gick huur bra som helst igår, känner på mig att helgen kommer att gå alldelens utmärkt :D
Ska du göra i helgen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback