070825

Regn, regn, regn - nu får det vara nog, det har ju regnat hela natten! Jag och Martina som skulle ta en cykeltur ner på stan idag, det får väl blir en busstur istället då, suck. Nog för att jag är rätt less på stan, har varit där två dagar i rad nu, men jag lovade att jag skulle tvärfölja henne ner så det tänker jag göra. Man vet aldrig, det kanske blir nått fynd idag iallafall :-P
---
kl. 15.07,
Och fynd det blev det! Jag hittade en skitsöt tunika/klänning på MQ för 349:-. Det känns som att man måste passa på när man lix hittar nått som magen ryms och kan växa i, utbudet på mammakläder är ju inte direkt stort. Men nu får det vara färdigshoppat för ett tag, jag är mer sugen på att köpa saker till lägenheten, och det blir mest troligt en IKEA sväng snart igen :-)
---
kl. 20.10,
Idag blev det tacos på menyn, och gott var det. Sen har jag bara legat på soffan och slappat framför tvn. Såg världens sjukaste dokumentär på 3an, "Jag ångrar mitt barn", hur kan man ens säga så? Usch, jag kände bara hur förbannad jag blev när jag tittade men jag kunde inte slita mig. Föräldrarna var hemska! Och deras tankar och åsikter var fan ännu hemskare! x-[
Det blir nog att se Shrek 2 ikväll, nog för att jag har sett den en miljon gånger, men den är så bra! ;-)

-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback