070826

Idag är en typisk söndag. En dag då man inte gör något speciellt alls, bara slappar framför tvn. Nog för att jag hade suttit framför tvn även om det hade varit fredag med tanke på att sjukampens andra och sista dag var idag. Och man måste ju vara med och heja fram Carolina Klüft även fast hon vann VM-guldet med hästlängder i år. Gud vad bra hon är!
Jag har faktiskt varit ute och rört på mig lite idag ändå. Jag och Martina tog en cykeltur till Ö&B och tillbaka, men mycket mer än så har jag inte gjort. Snart blir det nog att värma upp tacoresterna från igår, det kändes gott och framförallt enkelt! :-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Bea

Jadu det blir lite smått och gott. :D
Vi ska bland annat köpa en ny ho mest troligt.. och sen ett CD/DVD ställ, mattor och lampor.... ... det är som det som är mest behövligt.
SEN så blir det ju alllltid mycket mycket mer :D Är sugen på sängen också. Men Kim har beställt nya högtalare till rummet sååå.. det får bli sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback