071209

Tvättdag! Jobbigt att stiga upp tidigt men samtidigt så känns det bra att göra någon nytta! Robin och Tuva ligger och sover i soffan dom små sötnosarna :-)
Idag kommer brorsan hit och hälsar på. Han har ju inte sett Tuva än, han var ju i Karibien när hon föddes så det ska bli roligt. Tror att kusin Edwin också följer med.
Var som sugen på att ta en promenad idag, får se om jag får med mig Robin annars får jag och Tuva gå själva. Det är så himla skönt att komma sig ut och få lite friskluft för det känns som att vi är inne dygnet runt.

Det blev ingen stansväng i helgen så jag funderar på att ta den imorgon istället. Men det får bli efter lunch då i såna fall för det ska komma hit en distriktsköterska vid 11. Det är bara ett vanligt hembesök, hon ska väl kolla hur vi mår och om allt går bra osv. Robin är dock inte hemma då, han ska, för ovanlighetens skull, tatuera sig då men det spelar ingen roll. Så då tänkte jag att jag och Tuva ska ta bussen in till stan när hon har varit här och sen får Robin möta upp oss där när han är klar. Vi måste verkligen göra klart julklapparna i veckan, känner mig stressad!

Näe gud nu kurrar min mage som en galning, bäst att tysta den med lite mat ;-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoj! Har helgen varit bra? Vilken fin bild du har på famljeliv på dig och Tuva! "Första mötet" :)
Ska Robin fylla i den han nygjort eller göra ännu en till? Puss /B

2007-12-09 @ 20:54:32
Postat av: Elin

Gu va söt hon är Sofia! En riktig ängel! ;) krama Tuva från mig men stressa inte ihjäl dig med julklapparna bara ;) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback