071216

Då var det söndag då, inte för att jag har så speciellt stor koll på vad det är för dag numera, men idag är det söndag iallafall. Vi har då redan hunnit ha främmande, eller det var typ två timmar sen nu, Tuvas tokfarfar har varit här, och övriga familjen också såklart. Dom svängde förbi och drack lite kaffe sen skulle dom ut på stan och julhandla, det är visst öppet överallt idag.
Igår tog vi det bara lungt, var på kalas hos William ett tag på dan sen så myste vi bara framför tvn, såg Pirates of the Caribean och åt gott. Ikväll är vi bjudna på middag hos Tuvas mormor och morfar, nu är dom sugna på att träffa henne, jag och Robin kan lika gärna hålla oss i bakgrunden för vi är inte intressanta för nån längre :-P
Jag har funderat på om jag ska låna hem mammpapps bil ikväll så att jag och Tuva kan fara en sväng på stan imorgon, känner verkligen att julklapparna måste bli klara nu! Robin börjar ju jobba imorgonkväll så det skulle vara skönt att ha deras bil så vi slipper stressa hem, plus att man ryms lite bättre i den. Kommer nog att kännas lite konstigt nu när Robin börjar jobba igen, då blir jag och Tuva ensamma. Men det blir då en mjukstart iallafall för dom är tydligen lediga från den 21 december typ till den 7 januari, så han hinner bara jobba till på
torsdag! :-)

Nu ska jag fortsätta plocka undan lite härhemma sen ska jag nog packa ihop lite tvätt och ta med mig till mammpapp ;-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska vara hos (pappa på morgon?) det är inte bestämt än. Sen ska jag vara hos mamma tills jag börjar jobba klockan 16 :) Sen slutar jag klockan 12 dan efter och då blir det Åliden.
Kim ska vara med mig ett tag, sen far han till sin farmor och farfar. ;)
SÅ det blir en ganska skön jul faktiskt! Nästan bra att jobba, då slipper man tjafsa om vars man ska vara! Hehe!
Ni då? Puss B

2007-12-17 @ 12:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback