071228

Igår blev lilla Tuva en månad gammal, helt sjukt vad tiden går fort! För mig känns det som att vi nyss kom hem från BB! Hon har det lite jobbigt med magen och skriker lite till och från, mest på kvällarna, stackars lillgumman. Men hon är världens underbaraste och jag hoppas att det blir bättre snart.

Julafton var supermysig. Vi firade hos mina föräldrar så jag fick vara med både min lilla och stora familj, plus att brorsan och hans familj också var där och jag kan inte minnas sist jag firade jul med han :-) En perfekt dag helt enkelt!

Just nu är vi hos Robins pappa i Norsjö. Vi har varit här sen i onsdags och jag vet inte om vi ska hem ikväll eller inte. Jag vill då på stan imorgon så antingen blir det att fara nu på ett tag eller så tidigt imorgon, för mig kvittar det men Robin är ju inte direkt känd för att vara morgonpigg :-P

Snart är det nyårs också. Vi har inte bestämt vad vi ska göra än, kanske blir en lugnkväll hemma hos Kerstin och Tomas, vi får se. För mig spelar det som ingen roll bara det blir lungt, kan lika gärna vara hemma, fast det kanske är tråkigt? Aja, nånstans kommer vi att sluta upp iallafall.

Puss på Tuvis :-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Bea

Aaa! Nu har jag ju 2 klänningar som du inte har sett! Vad bliur det på nyårs nu då? Puss

2007-12-30 @ 16:17:05
Postat av: Jenny : )

Gott Nytt år vännen! Ge Tuva en nyårskram från mig! :)
Åå du, vi kommer på besök 2008 ; )

Postat av: elin

Håller med föregående skribent, besök 2008 väntar ;) GOTT NYTT ÅR!! :))

2007-12-31 @ 10:34:52
URL: http://mejelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback