071105

Nu har Robin varit morgonpigg två dagar i rad, vad händer? Han försökte slita upp mig före kl. 10 imorse men jag orkade inte så han fick ge sig och ligga och mysa ett tag istället :-) Idag händer det inte speciellt mycket, Robin börjar ju på en ny arbetsvecka idag, han far väl vid 17-tiden. Själv så har jag ingen aning om vad jag ska göra ikväll, känner mig grymt trött och slut så det blir väl soffläge antar jag. Längtar till att få tillbaka lite kraft och energi, men allra mest längtar jag såklart efter våran lilla bebis :-) Har faktiskt tecknat TryggHansas Vänta Barn-försäkring idag, och det var i sista sekunden! Känns bra att veta att både jag, bebisen och Robin är försäkrade nu.
Imorgon kommer pappa, äntligen, och ska fortsätta med barnrummet. Han har hyrt en såndär "ångmaskin" för att lättare få lös alla lager tapet från väggarna, så nu borde det gå undan.
På onsdag ska jag följa mamma till Umeå. Hon har kursdagar torsdag och fredag så då ska vi bo hos storebror :-) Hon har tagit ledigt onsdan så att vi ska gå på stan i Umeå och bara mysa på, sen hade jag tänkt kolla med Sanna om hon är ledig på torsdan så att man kan umgås. Men hon kommer ju till Skellefteå nu helgen som kommer, så då blir det fika på lördan, hoppas att dom andra tjejerna kan då!

Näe, nu ska jag bädda sängen och städa undan lite här i sovrummet så att det ser snyggt ut. Älskar våran nya säng och alla nya detaljer härinne :-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Bea

Det var många frågor det! :P

Jobbet är på Moröbacke, nästan vid mamma.. Ja! Det var skitkul hos Larsson :D
Jopp.. det är en tjej som ska köpa lägenheten, det fanns andra som också var intresserade. Den nya är i samma hus, fast ingången i mitten.
som alla andra. Den var jättefin. Vi var och kikade på tapeter igår :)
Hur är det med er då? Puss och kram

Postat av: Bea

Okej... det skulle stå längst upp som alla andra också..!

2007-11-07 @ 22:25:03
URL: http://beeatriice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback