071108

Då var man i Umeå då. Jag och mammsen tog bussen hit igår och vi började med en liten tripp på stan. Idag är jag med min broder och Edwin, som båda två för tillfället ligger och sover på soffan bredvid :-P Edwin är sjuk, hade feber inatt och sov inte speciellt många timmar så han är helt utslagen stackarn. Det blir nog ganska lungt idag, iallafall tills Elin kommer hem från jobbet och mamma från kursdag nummer 1, för då ska jag och broder förbi på BabyProffsen och hämta ut mitt startpaket och sen kanske en sväng förbi BarnensHus. Sen får vi se om jag och Sanna skulle träffas en sväng, vi sågs tvärt på stan igår men det blev ganska hastigt. Känner mig förövrigt trött och slut, som vanligt, men det är väl så det ska vara. Fast jag skulle ju önska att mitt blodvärde var högre, får se om det har stigit nått till nästa kontroll på måndag, äter ju dubbel sats av järntabletterna nu.

Saknar dig Robin, längtar tills imorgon då jag kommer hem :-)
Älskar dig!

-Sofia


Kommentarer
Postat av: Bea

Det är på Moröbacke, inte så långt från mamma. Gångavstånd iaf :)

Du känner inte att järntabletterna har hjälpt då? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback