071110

Det blev inte mycket sömn från igår till idag. Lyckades väl somna kring halv fem snåret imorse och skulle upp före tio, så pigg var det sista jag var. Men det var värt att stiga upp för jag skulle ju till stan och fika med en skara mysiga människor! Det blev jag, Bea, Malin, Sanna, Jennie, Jenny och Julia som tog oss ett långfika på Wayne's, det var riktigt trevligt med tanke på att man inte träffa alla speciellt ofta nuförtiden. Sanna skulle visst komma till Skellefteå nästa helg också, så då ska hon en sväng till hamn och kika in hur både jag och Bea bor :-)
Efter fikat blev det en liten kortis på stan sen begav vi oss hemåt. Blev bjuden på tacos av Bea och Malin, mums, och sån god mat och trevligt sällskap säger man ju inte nej till! Sen började vi se en film, The Fan, men jag lyckades väl hålla ögonen öppna de första 10-15 minuterna, sen var jag borta. Har precis kommit hem nu, kände att jag behöver fortsätta sova och hämta lite krafter plus att jag vill se hela filmen från början. Men ni ska iallafall ha stort tack för idag och vad som än händer så vet ni att jag älskar er!

Ps. Tack för att jag får bytlåna vinterjacka med dig Bea, så att jag slipper frysa om magen, det är guld värt!

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåå :) Känns kul att vi kunde göra det innan eran lill* skatt kommer :D Nu är det ju inte sååå läänge kvaaar!!
Jamen, det är väl klart att du inte ska frysa om magen ;) Jag älskar dig också! Puss Bea

2007-11-11 @ 00:24:48
Postat av: Jenny : )

Tack för i går: )
Krama om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback