071116

Idag hade jag ställt väckaren på 10 för jag tänkte att jag skulle komma mig upp i tid för en gångs skull, meen det gick ju som det gick. Fick mig upp ur sägen strax efter 12 så det enda jag har hunnit göra framtill nu är att duscha och äta. Idag blir det nog en sväng till Norsjö för att byta ena framlyktan på bilen, varken bra eller lagligt att köra med en trasig! Jag vet inte om vi blir där till imorgon eller om vi far hem redan ikväll, vi får se.
Igår var vi ju som sagt på ultraljud för att kolla hur bebisen egentligen ligger inne i magen och det blev ett glatt besked, huvudet var neråt! Och allt annat var bara bra med det lilla livet, hjärtat pickade på som det skulle, blodflödet var så perfekt som det bara kunde vara så det känns hur bra som helst! Nu vill vi bara att du ska komma ut till oss! :-)

Näe, nu ska jag höra med Robin när vi ska ta och fara för vi ska förbi på Barnens Hus en sväng innan och köpa dom sista nödvändigheterna innan det är dax.

19 dagar kvar,
-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback