071119

Helgen har varit lugn och skön, som dom flesta andra eftersom att jag nästan inte orkar annat än att ligga och glo på tv i soffan. Igår fick vi iallafall klart barnrummet! Nu är det nytapetserat och det nya golvet ligger på plats! Men det blir inte barnrum direkt, vi kommer att använda det som datarum tills lillhjärtat har blivit lite större. Det var så skönt att få flytta databordet från sovrummet för det tog så himla stor plats, nu står det en liten söt barnsäng där istället :-)
Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Har jätteont i halsen och är lite småsnorig hela tiden, känns inte kul plus att jag blir ännu mer hängig än jag redan är. Men jag hade så för typ två veckor sen också men då försvann det innan det hann bryta ut så man kan ju hoppas på samma tur den här gången.
Igår hade jag och Robin 2 år och 11 månader, tänk snart 3 år tillsammans! Vi firade inte direkt, det får bli om en månad, och tillsammans med våran lillbebbe :-) Älskar dig, och det vet du!<3
---
kl. 21.12,
Ikväll har jag tänkt göra en tidigkväll, ska faktiskt ta och lägga mig i sängen nu och lösa lite korsord. Har varit jättetrött hela dan så jag behöver göra en rejäl natt! Robins jobbarvecka startade ikväll så han kommer väl hem nångång inatt. Alltid lika tomt att somna utan honom...men det är underbart att han kommer hem efter varje arbetspass :-)
Godnatt!

16 dagar kvar,
-Sofia

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja eller hur! Men nu har ju iaf Mattias åkt! :P
Vad gör du idag då?
barnrummet blev ju riktigt fint :) Snart är det dax stumpan! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback