071120

Idag har jag hunnit göra av med ganska mycket pengar men det var ju iallafall på saker som vi behövde. Har köpt en julgran, i plast såklart, julgransbollar och en stjärna, en luktfri blöjhink, gardiner och lite mat. Är sugen på att sätta upp och pynta granen redan nu men det kanske är lite tidigt? Fast det beror nog kanske mest på att jag vill ha något att pyssla på med när jag bara går hemma hela dagarna. Men i och för sig så skulle det kanske inte vara så tokigt att plocka fram och fixa med det lilla utbud av julsaker som jag har innan lillbebisen kommer, aja vi får se hur jag gör :-P Jag var förbi hos mammpapp vid lunch och hämtade Maxi-Cosin (bilbarnstolen) och en väska som jag ska packa alla bb-sakerna i, ska nog packa det imorgon så är det klart. Tror att Kerstin skulle komma och hälsa på imorgon på eftermiddan så då kan jag roa mig med att packa den och städa lite här hemma tills dess.
Det var riktigt skönt med en tidigkväll igår, ska göra en sån ikväll också. Ska bara se Desperate Housewives sen blir det sängen!

Höll nästan på att glömma! Påväg till Solbacken idag blev jag stoppad av polisen för blåskontroll! Första gången någonsin! Haha, även om man vet att man inte har druckit nått så blir man ändå lite nervös :-P Men det gick såklart bra som ni säkert förstår!

2 veckor kvar,
-Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpa julsaker är alltid kul.

Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en skön kväll! Kram KimJ

2007-11-20 @ 19:08:17
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback