071122

Idag har jag inte gjort mycket nytta. Har tvättat fyra tvättar, kokat bebisnapparna och flaskan, diskat och plockat undan lite, that's it! Sen har jag suttit på datorn resten av dan och försökt hitta fler namnförslag, speciellt pojknamn för det är så himla mycket svårare att komma på! Dom namnen vi har just nu är:
  • Nellie/Nelli
  • Lova
  • Mira
  • Engla
  • Wilton
  • Elton
  • Noel
Ni får mer än gärna ösa på med förslag, det uppskattas!

Imorgon har jag tänkt försöka pallra mig till Medle och träffa den nya lillkusinen en stund. Hon sov ju bara när jag var och hälsade på på BB så jag hoppas på att hon är vaken imorgon så att jag kan hålla i och gosa med henne :-) Annars kan jag ju alltid leka med söt-Astrid om hon är hemma från dagis!

Måste bara be om ursäkt till alla mina kära vänner. Jag vet att jag är skittråkig just nu, orkar inte hitta på nått osv. men det kommer att bli bättre sen. Just nu känner jag mig bara så grymt trött och osocial, vill bara att ni ska veta att det inte har något med er att göra!

12 dagar kvar,
-Sofia

Kommentarer
Postat av: : )

Elliot
Eddie
Leo

Hmm.. jag håller med, pojknamn är väldigt mycket svårare : P

2007-11-22 @ 21:25:32
Postat av: Malin.

jag och krille har pratat om mira ;P

Postat av: Anonym

Asså det är ju lite knepigt med namn. Ni måste ju hitta nåt som ni känner för. Det finns ju som ingen som kan välja åt er, sen så kanske det inte är en liten "Nellie" när "hon" kommer ut. ;) Men vad är det för fel på dom namnen som ni har då? Har det inte klickat?
Det kommer säkert annars! Ni behöver ju inte ha bråttom! /B

2007-11-23 @ 18:51:52
Postat av: Malin

jag tycker det är svårt med pojknamn. jag har som inte letat heller men... om jag kommer på nått så kan jag ju säga det :)

2007-11-23 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback