071124

Igår blev det mys i Medle med mina småkusiner. Busade på med Astrid som blev så glad när jag kom, och snusade på lillan som ska heta Edit :-) Det var riktigt mysigt, och tänk, snart har jag en egen! :-)
Köpte mig en ny sportbag igår så idag SKA jag packa bb-väskan. Haha, har sagt det i över en vecka nu men det har aldrig blivit av, och med tanke på att jag har så svårt att bestämma vad jag ska ta med mig så är det nog bäst att börja nu!
Igårkväll var jag förbi och kikade på Malin och Krilles nya lägenhet, den var riktigt fin och det kommer att bli skönt för dom att bo i en tvåa! Vi bar över några saker från den gamla lägenheten sen for vi hem till mig och såg Idol och käkade gott :-) Och Robin hade kortpass igår så han var hemma vid 22 :-)

Nu måste jag stoppa mig nått i magen men jag skriver nog mer senare!
---
kl. 22.03,
Nu har jag packat bb-väskan! Eller det mesta som ska med iallafall. Vi måste lägga över alla bilder från digitalkameran till datorn så att den är redo för användning, sen måste jag köpa några småsaker som ska med, men annars så är den i stort sett ready to go! ;-) Har föresten hittat lite fler namn nu som jag gillar, måste bara "smaka" på dom lite och känna hur dom känns, åsså måste jag kolla med Robin vad han tycker :-P

10 dagar kvar,
-Sofia

Kommentarer
Postat av: elin

Måste bara önska dig all lycka till nu Sofia min vän! Kanske har ni redan en bebbe när jag kommer hem från semestern den 4:e, ska bli sännande att höra :)) Men som sagt, lycka till om det händer under tiden och var rädd om dig! Många varma kramar från mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback