071126

Imorse var jag hos BM och allt var bara bra med både mig och lillskrutten därinne! Jag hoppas innerligt att kontrollen idag var den allra sista, har en tid till den 10/12, vilket betyder 6 dagar övertid som jag verkligen verkligen hoppas slippa! Men det är ju h*n därinne som bestämmer när det är dax så jag brukar har lite pepp-talk på kvällarna - hoppas att det hjälper! ;-)
Igårkväll gjorde jag, som vanligt, inte så mycket. Glodde på tv, såg Sagan Om Ringen, sen blev det inte mycket mer. Robin kom väl hem strax efter sex imorse, mycket att göra på jobbet, men nu är han ju ledig i en hel vecka så jag hoppas verkligen att det händer i veckan! Han ska få sova ett litet tag till sen ska vi nog in till stan en sväng och upp på Solbacken och börja handla julklappar.

8 dagar kvar,
-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback