071004

Då sitter man hos mammpapp på Morön då. Har lovat att vara här ett tag med Kiwi idag för mamma är borta på kurs med jobbet och pappa har stormöte hela dan. Jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, Robin är iallafall i stan och tatuerar sig, eller fixar till sin mindre lyckade tatuering på armen. Hoppas att det blir bra! Jag är också lite småsugen på att tatuera mig, inget stort alls, bara nån liten pluttig tatuering. Funderar på att kanske skriva bebbens namn nånstans men det blir ju senare när h*n har kommit till världen :-) Det rör på sig rätt häftigt därinne nu men det är ju inte så konstigt med tanke på att h*n börjar vara rätt stor nu, ca 40 cm lång och väger ca 1500 g. H*n hickar även väldigt mycket, och jag läste nyss på FL att det beror på att h*n tränar sina lungor genom att svälja fostervatten.
Igår vad jag på stan med Bea och det gick åt pengar som vanligt, men det var faktiskt på roliga och nödvändiga saker. Köpte en pyjamas och två bodies till bebben, en var mer tjejig och den andra mer killig, kanske låter lite onödigt men jag kände som att jag ville ha en av varje beroende på vad det blir. Visst finns det många fina neutrala men det känns så tråkigt att köpa allt i vitt. Jag fyndade även nya gardiner och en bordsduk på rea, så igår fick sig mitt lilla kök ett litet höstlyft i brunt. Just ja, jag beställde även ett par bruna plyschbyxor och en snuttefilt till bebisen från Lindex onlineshop. Jag har verkligen letat som en tok efter dom där byxorna och nu hade dom fått in rätt storlek så då var jag tvungen, men nu är det nog färdigshoppat, det enda som vi kanske skulle behöva är en vintermössa men det är ju ett tag kvar så vi hinner ju :-P

-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback