071010

I måndags var vi ju som sagt på förlossningen och kikade runt. Haha, lustgasen var rena dundret! Jag blev helt snurrig, domnade bort i ansiktet och låg på sängen och fnissade :-P Men det släppte ju såklart ganska fort, var väl klar i skallen igen efter ca en minut. Som det känns nu så tror jag att jag kommer att ha stor användningen för lustgasen när det väl är dax, men det återstår ju att se, det känns iallafall bra att jag har provat den och vet hur den fungerar.
Nedräkningen fortsätter, och sakta går det, känns det då som. Går in i vecka 33 idag, alltså ca 8 veckor kvar, kan snart inte bärga mig längre. Och lägenheten kryllar av barnkläder och saker som ligger överallt så man blir ständigt påmind och längtar bara mer. Vi fick föresten hem bärselen idag. Den var jättefin och självklart har vi redan provat den med ett
gosedjur ;-) Den kändes hur bekväm som helst, det enda som fattas är våran lilla plutt. Vi har även funderat på att köpa till ett överdrag till selen i och med att det är ju vinter då, och det är både vind- och vattentätt. Ska fara på Barnens Hus snart och kika efter ett åsså tänkte jag köpa klart det sista som behövs innan lillhjärtat kommer :-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha kan tänka mig att man blir lite knasig av lustgasen: )) Förstår att du längtar tills det är dags:) Jag längtar åt dig: ))Längtar ochså verkligen tills den dagen jag får uppleva det du upplever nu..:)

Men du jag tycker att vi kan ta en fika snart igen : )? Många kramar Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback