071012

Idag på förmiddan har jag varit en sväng med mamma och mormor på söder. Mormor skulle ha lite delar till bilen och jag skulle på Jysk för att kolla på den där matgruppen som dom hade i annonsbladet. Det var riktigt fint, och billigt som attan, så jag har beställt ett sånt. Vi känner som att det känns himla onödigt att köpa en ny, svindyr matgrupp nu när vi ska ha barn och allt, lätt hänt att det blir repor osv., men en ny ska vi ha iallafall för den vi har nu är så ful och sliten :-P
Robin ska ju och jobba ikväll och då ska jag åka med han intill stan till mammpapp. Mormor ska sova där inatt och har även tänkt bjuda alla på smörgåstårta, så dit ska jag! Tror nog att det blir att sova över där då, Robin är ju ändå inte hemma plus att jag och mammsen hade tänkt fara en sväng på stan imorgon. Ska kolla om gardiner till vardagsrummet och sängkläder/tyg till att sy sängkläder till spjälsängen :-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande med tyg till lillsängen!
SMÖRGÅSTÅRTA! Gott! VAd händer annars i helgen då?

2007-10-12 @ 15:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback