071018

Idag har jag och Robin varit tillsammans i 34 månader! Snart tre år då med andra ord och fortfarande lika galet kär! Hade tänkt bjuda min älskling på tacos ikväll sen får vi se vad som händer, mys framför tvn kanske. Igår målade vi faktiskt taket i barnrummet, hurra till oss, så nu är det bländande vitt ;-) Och i helgen kommer pappa och börjar tapetsera :-)
Just nu håller jag på att tvätta. Det känns verkligen i hela kroppen när man springer upp och ner för alla trappor en hel förmiddag, men som tur är hade vi inte så jättemycket smutstvätt. Nu ska jag ta och göra mig lite frukost, är utsvulten!

-Sofia

föralltid<3

Kommentarer
Postat av: Elin

känslan av ÄKTA kärlek är inte fel..:) Grattis vännen och trevlig helg! :)

2007-10-18 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback