071020

Det blev mer komplicerat att tapetsera barnrummet än vi trodde. Pappa började men fick sluta lika fort för det blev stora bubblor som inte drog ihop sig, suck... så det var bara att riva ner alla gamla tapeter till grunden. Men men man får väl se det som att det blir rejält gjort iallafall.
Igår var Robin ute på krogen med grabbarna, och han verkade då ha haft roligt. Själv så var jag hos mammpapp på kvällen och hämtade han senare på natten sen sov vi över där. Robin skulle ändå vara i stan vid 12 idag för att tatuera sig så det kändes som enklast. Under tiden han var och gjorde det så passade jag på att följa mamma på stan. Och självklart blev det en massa fynd, som vanligt när man går med mamma! Jag köpte en ny tvålpump till toan, en hårklämma och två långa t-shirtar, plus att mamma betalade en klänning åt mig och en mysig filt till bebisen :-)
Just nu är vi i Norsjö, det blir att sova här inatt sen får vi se om vi ska förbi Glommers imorgon och hämta skötbordet påvägen hem, om det rymms i bilen vill säga.

-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback