071024

Längtan blir bara jobbigare och jobbigare för var dag som går. Det känns i princip som att tiden står still, trots att jag går in i vecka 35 idag. Men det känns som att tiden kanske kommer att gå lite fortare när vi fått upp tapeterna och lagt golvet i barnrummet för då kan jag dola på och fixa därinne. Har funderat på att börja tvätta upp alla småkläder, filtar och overaller snart så att det är klart i tid, man vet ju aldrig när lill*n har tänkt komma ut. Det är 6 veckor kvar till det beräknade datumet vilket betyder att h*n kommer till oss inom 4-8 veckor! Guud vad vi längtar! :-)
Nu ska jag fara en sväng till Kerstin och vara lite social, Rickard och Linn skulle visst också kika förbi där ikväll och det är ju inte direkt varje dag man träffar dom.
---
kl. 01.51,
Var hos Kerstin till elva, sen följde Sandra mig hem och hon for typ bara för en liten stund sen. Det var trevligt, längesen jag var med henne och bara satt och pratade :-) Nu väntar jag bara på att Robin ska komma hem men det kanske dröjer ett tag till för det var visst mycket att göra nere i gruvan idag. Vi ser väl om jag lyckas hålla mig vaken, känner mig då inte speciellt trött just nu.
---
kl. 02.50,
Läste just att Sandra och Jocke har fått sin lilla bebis, på BFdagen och allt. Det blev en pojke :-) Grattis till dom! Nu längtar jag bara ännu meeeer!

-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback