071026

Idag har jag gjort en heldag på stan med mamma. Eller först var vi på Solbacken och shoppade loss, sen drog vi vidare ner på stan och mötte Emma och Astrid. Så nu är jag många saker rikare och lite pengar fattigare, men jag fick himla mycket av mammsen så jag klarade mig ganska lindrit ändå :-) Köpte självklart ett babyplagg, som alltid, kan inte hålla mig, och det var faktiskt en klänning. Näe, vi vet ju inte om det blir en pojke eller flicka men den var så himla fin och söt att jag var tvungen!
Nu ska jag fortsätta se tv med syrran, ha en bra kväll!

-Sofia
image12
Finstickad, randig klänning
by Lindex

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla töööt! Men du vet ju att jag tror på en pojke :P Pussunge! Den var jättefin, nästan så man hoppas att det är en liten flicka som får bära den inom en snar framtid :D /Bea

2007-10-26 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback