071028

Huvva vad trött jag är! Steg upp kl. 9 för att tvätta, så det är vad min dag består av framtill 14.00. Vi hade i och för sig inte alls speciellt mycket tvätt den här gången eftersom att det inte var så längesen sist, men jag hade tänkt tvätta upp alla småkläder idag också och dom är ju lite olika färger som jag inte vågar blanda så det tar nog sin tid ändå :-P
Ikväll går Robin ut på veckans sista arbetspass, ska bli så skönt att ha han hemma i sju dagar sen! Och vi har ett ganska späckat schema till veckan, iallafall den första halvan av den. Imorgon är det avslutning med föräldragruppen på E-fyran, på tisdag ska vi till BM och på onsdag blir det IKEA :-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja att det var ett fynd! Jag är skitnöjd, längtar bara tills jag får sätta upp den :D
Kul med Ikea imorn :)) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback