071030

Imorse var vi hos BM, jag var lite lätt nervös innan med tanke på att dom har varit osäkra på hur bebisen egentligen ligger därinne och det börjar ju faktiskt dra ihop sig nu. Hon klämde och kände ett ganska bra tag innan hon sa att hon var nästan helt säker på att den låg med huvudet neråt. Vilken lättnad! Men hon skulle känna lika noga nästa gång, om två veckor, och om hon var det minsta osäker då så skulle vi få tid för ett extra UL. Men jag känner mig faktiskt rätt lugn nu, jag fick också känna och jag tyckte mig också känna ett litet huvud nertill. Allt annat var då också bara bra, förutom att jag hade ganska lågt blodvärde. Det låg på 110 och det är det absolut minsta man ska ha så det är ju inte så konstigt att jag har känt mig så trött och hängig. Har ju börjat äta Niferex (järntablett) men hon sa att jag ska ta två om dan istället för en för att se om det har blivit bättre till nästa gång vi ses. Hoppas på det, jag behöver ju all den ork och energi jag kan få.
Efter vi hade varit där så for vi en sväng på stan. Robin köpte sig ett par nya byxor och en vinterjacka, och han blev så snygg! Sen hämtade vi Elina på skolan kl. 12 och for till Tomtestan på Blomsterslottet. Synd bara att det är så litet nu jämfört med förr, men nog blev man sugen på julmys alltid, längtar till december! :-)
Robin har sovit som en stock sen typ kl. 17. Han har varit vaken hela natten för att ställa om dygnet efter jobbarveckan. Men det blir bra, för då sover han då lätt till sex imorgonbitti då det är dax att kliva upp och göra sig klar inför avfärden till Ikea, Haparanda. Oj vad vi ska handla, eller listan på det vi behöver och ska kolla på är iallafall lång. Bea ska också följa med så det kommer att bli en supermysig dag :-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: elin

Ha en supermysig dag vännen och shoppa loss ordentligt! :)) Krama om!

Postat av: Jenny

Ha en bara dag i morgon!: ) Åå du kör försiktigt! Krama!

2007-10-30 @ 23:10:39
URL: http://jennyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback