070903

Jaha, då var man ensam igen då. Näe, riktigt så allvarligt är det inte men Robin har farit ner till Särna igen och det är alltid lite jobbigt. Han vet inte än hur länge han blir därnere, antingen till torsdag eller nästa måndag skulle jag tippa, men det återstår att se. Idag var jag på det tredje föräldrautbildnings mötet, och idag var det två kvinnor från försäkringskassan som berättade om föräldrapenning osv. Tycker att allt det där med ersättning är så himla krångligt men idag blev det faktiskt lite klarare för mig. Det enda jag saknar nu är att få veta hur mycket jag kommer att få ut under min mammaledighet.
Gääsp! Nu måste jag ta och krypa till kojs innan jag somnar här framför datorn. Det blir att ligga och krama om Robins täcke så att det känns som att han ligger bredvid mig, nästan iallafall. Miljoner slängpussar ända bort till honom!<3

-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback