070907

Det blev ju bara en kortvecka för Robin nere i Särna, han kom hem redan i onsdags för nu är dom visst klara därnere. Så nu i veckan och nästa ska han jobba här i Skellefteå :-) Igår jobbade han eftermiddag så jag spenderade dagen med Elina, Krille & lilla William. Vi var och hämtade deras soffa och dolade på lite i lägenheten, sen kom Robin dit när han slutade på kvällen och då spelade vi lite tv-spel och såg film :-)
Imorse vaknade jag av ett sms från Elina vid halv tio tiden, och hon undrade om jag ville följa henne och William på en promenad, så jag slängde på mig kläderna och gick ut. Det var jätteskönt ute, man kände verkligen att man vaknade till. Jag var ute och gick i förrgår också med Bea. Vi tog oss en riktig långpromenad, det borde man verkligen göra oftare för det är så skönt och mysigt, och man behöver verkligen friskluften!

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Bea

Jaha men det dög inte att stiga upp när jag ringde :P Skitunge!
Ja jag tycker att det var som inget i programmet som man kan länka till Skellefteå direkt! Bara en massa Pitebor som skämde ut sig. !
Torsken, du kan få receptet sen. Det är skitenkelt och gott. :)
Puss

Postat av: Bea

Torskreceptet :D
1 Torskblock
1 Paprika
25 gr Smör/Margarin
1 Creme Fraicheburk
Tomater
Riven ost
Salt & Peppar
Skär paprikan i
strimlor, lägg dom i botten i en form. Skär fisken i portionsbitar och lägg ovanpå.
Klicka ut smör över, in i ugnen i typ 15 minuter.
Riiing nu har det gått 15 minuter :)
Klicka på creme fraichen (bred/smeta på lite) Jag hade franska örter men du gör ju som du vill.
Sen så hade jag tomatskivor ovanpå. Man kan också ha i spenat / Wokgrönsaker / Champinjoner /Purjo.
Sen så her du på salt peppar och lite ost.
In i ugnen i typ 15-20 minuter.
Klart! /B

2007-09-10 @ 11:56:34
URL: http://beeatriice.blogg.se
Postat av: Bea

jo det har gått bra. Men det blev Vak istället för dag och kväll.. men det blir ju mer pengar :D
Hur är det med er då?
Känns som om det var längesen!
Jobbar R fortfarande i stan?
Puss

2007-09-10 @ 13:58:51
URL: http://beeatriice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback