070911

Imorse var jag hos BM, nu är hon äntligen tillbaka här i Skelleftehamn så det blev betydligt närmare att ta sig dit. Men det var riktigt tungt att stiga upp, skulle vara där kl. 09.00 vilket inte är så särskilt tidigt ändå, men med tanke på att vi inte kom oss från Elina & Krille förrän efter två igår natt så hann jag inte få speciellt många sovtimmar :-P Det gick iallafall bara bra på kontrollen, allt såg och lät bra vilket alltid är en lättnad. Nästa kontroll är om tre veckor men jag ska dit en kortis om två veckor också bara för att mäta magen, se så att den växer enligt kurvan osv :-)
Har just sett film med Bea & Malin, en Disney, alltid lika mysigt ;-) Robin är och jobbar eftermiddag idag här i stan så jag ska över till Elina och se Idol med henne sen :-)

-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback