070914

Idag har jag tagit sovmorron. Sov ända till halv elva då Bea ringde och var sugen på prata, perfekt tid :-) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Robin är iallafall i stan och jobbar och är duktig så jag ska väl försöka göra nån nytta här hemma. Har btw haft en mardröm inatt igen, om Robin såklart. Typiskt att man ska drömma att han är dum hela tiden, inge kul, tur att det bara är drömmar!
Nu håller jag seriöst snart på att bli galen, jag måsteIkea och det är nuu! Jag har blivit värsta Ikea-freaken, tror inte att det går en dag utan att jag sitter och spärrar framför deras hemsida eller i deras katalog, och det finns så mycket jag vill ha! Om Robin är ledig nått nästa vecka kanske det blir en sväng, hoppas det :-) Näe nu ska jag ta och hitta mig något att äta, magen kurrar och plutten bökar på så det är bäst att fylla på skafferiet ;-)

-Sofia

Kommentarer
Postat av: Sandra

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback