070915

Igår blev det myskväll hemma hos Elina & Krille. Vi såg Shrek den tredje, kanske inte bästa kvallan men filmen var riktigt bra! Efter den satte sig våra datanördar oväntat nog framför datorn och smed planer om hur dom ska bli rika, haha, medans jag och Elina såg en massa avsnitt med American Idol. Sen vid två-tiden begav sig grabbarna över till våran lägenhet för att fortsätta med sina projekt så jag och Elina somnade på deras soffa. Sen vaknade vi kl. fem och då hade Krille fortfarande inte kommit hem trots att dom sa att dom bara skulle tvärprova några saker, som vanligt :-P Men då gick jag iallafall hem för att fortsätta sova i min säng så då fick grabbarna ge sig. Så idag sov jag nästan till halv tolv, sen har jag bara käkat och tagit det lungt, men snart ska jag ut på en prommis med Elina & William :-)
Robin är och jobbar nån timme idag också, min duktiga gubbe. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll men nått blir det väl alltid!

-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback