070918

Idag har jag varit förbi Arbetsförmedlingen, känns skönt att det är bortgjort för jag var ju tvungen att fara dit nån av dagarna i veckan. Hade iallafall tur, fick träffa samma handläggare som jag hade när jag var dit i april i år och han kom ihåg mig så han hjälpte mig massor. Nu har jag gjort allt jag kan för att förhoppningsvis få ut mer än grundbeloppet av föräldrapenningen, nu är det upp till Försäkringskassan att räkna ut hur mycket det blir. Jag hoppas verkligen innerligt att jag kan få ut på en heltid, det skulle vara alldeles underbart och då behöver jag inte beskymmra mig om att pengarna inte ska räcka.
Ska snart skjutsa mammpapp till flygplatsen. Dom ska åka ner till Stockholm ikväll och imorgon bär det vidare av till Nice, Frankrike :-) Själv så ska jag nog en sväng på stan imorgon, ska kolla om lite höstsaker till lägenheten, nya gardiner, kuddar osv. :-)

-Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback