070928

En dag kvar, sen är man alltså 20 år. Shit vad åren går fort! Jag har tänkt vara duktig och städa idag, det kan ju inte se ut hur som helst här imorgon när vi får främmande ;-) Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, var lite småsugen på stan men jag har ingen bil och jag pallar inte att ta bussen så det får vänta till nästa vecka antar jag. Näe, nu ska jag ta tag i städandet annars är det lätt hänt att man "glömmer bort" det.
---
kl. 16.27,
Usch vad jobbigt det var att städa idag! Eller dammsugningen och det gick ju bra men att rensa garderoberna, fyfan! Men nu är det gjort iallafall, vilket känns skönt. Nu väntar jag bara på att Robin ska komma hem så att vi får äta nångång.

-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback