Äntligen!

Idag har jag och Tuva varit på SkellefteåBil och fixat det allra sista som var fel på bilen, bagageluckan (inte vi bokstavligen men vi körde iaf dit bilen)! Både ställmotorn och låscylindern hade pajjat så vi har inte kunnat öppna luckan på snart 2 veckor, vilket har varit asjobbigt i och med att vi inte har kunnat ha med barnvagnen nånstans! Men nu är det iallafall klart och dagens nota hamnade på drygt 800kr vilket helt klart är överpris när det tydligen var jätteenkelt att byta (tog inte mer än 30 min) plus att själva ställmotorn bara kostar drygt en hundralapp! Fy fan vad dom kan ta betalt, jag menar så jäkla svårt var det inte att byta, blä, men jag är iallafall glad att den går att öppna nu!

Idag har jag monterat ihop Tuvas lilla tavla och det blev så fint! Näe nu är det blöj-bytar-dax! Tjing!

     
Lillfoten :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

En sån liten fot, man smälter ju : ) Det blev verkligen jättefint. Kram kram

Postat av: Jenny

åå visst är det surt att dom ALLTID ska ta så sablarns mycket pengar för så lite jobb.. Suck : (

2008-04-09 @ 18:10:33
URL: http://Jennyer.blogg.se
Postat av: elin

Lillfoten på lillgullet!:)

2008-04-09 @ 18:55:56
URL: http://mejelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback