Bad update,

Förlåt för min dåliga uppdatering, har haft en superbra och mysig helg och därmed varken orkat eller velat sätta mig framför datorn och skriva. I fredags var jag och Tuva på Getberget och umgicks med Jenny och Elin. Vi hade en supermysig dag med mycket prat och skratt och som grädden på moset, gott fika ;-) Tack för allt det, det måste göras om snart igen!
Sen så for jag och Tuvis hem till Martina. Det blev en rajj upp på Maxi, handlade till maten och självklart en massa gott till senare på kvällen. Haha, middan blev rätt sen (med stort S), klockan var närmare bestämt halv nio innan vi satt och till bords. Vi hade gjort Cream Cheese-fyllda lövbiffar med sås och pressad potatis, INTE DÅLIGT vill jag lova! Och sen igår så åt vi min och Elinas mustiga köttfärspaj, haha, den är inte fy skam den heller! Så det blev en smaskig helg, mums mums, magen tackar och bockar!

Ikväll har Elina varit här och vi har väl inte gjort något utöver det vanliga, men inte hör ni mig klaga för det, tvärtom! Vi såg på Power of 10, sen Barnmorskorna (på svt's hemsida) och efter det en dokumentär om en tjej härifrån Skelleftehamn som vi båda vet vem det är. Den var jättebra och gripande, handlade om hennes väg till att bli drogfri efter mer än 6 års missbruk. Emma hette den föresten för er som blev nyfikna på att se den.

Näe nu ska jag se om Robin vill mysa lite, han är redan hemma :-) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Satt också och såg dokumentären om Emma i helgen... huvva vad jag grät! hon är ju en helt annan människa idag! :)

Postat av: elin

Lät som en mysig helg! å riktigt god mat!:) Tack tack själv..;)

2008-04-14 @ 06:52:54
URL: http://mejelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback