Bortskämd,

Oj vad fort man blir bortskämd! Tuva hade morgon kl 9 imorse och jag är van att få sova till minst 10, men jag ska inte klaga för jag vet dom som har det betydligt tyngre på morgonkvisten! Plus att hon har ju ändå gjort en 10-timmarsnatt.
Det är tur att hon alltid är så glad när hon vaknar, och när hon märker att jag eller Robin är vaken så skiner hon som en sol och det gör det väldigt enkelt att stiga upp!

Idag ska vi fara och köpa en ny videokamera, våran gamla är ju trasig så vi har lånat mammpapps nu ett tag men nu är det dax att skaffa en egen!

Oj oj oj vad Tuva pratar just nu, jag tror att hon vill ha lite mer uppmärksamhet nu och möjligtvis lite käk ;-)

image16
Gullrumpa!

Kommentarer
Postat av: elina

hon blir bara sötare och sötare för var dag som går, och hennes utseende förändras också på ett sätt, jag tror faktiskt att hon börjar bli lite mer lik dig nu också sofia! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback