Dagen & helgen,

Tuva gjorde en långnatt inatt också, 9 timmar i sträck, så jag var utvilad till fullo halv 9 imorse! Nu sover hon igen lillgumman, så jag har passat på att fika och göra mig klar. Vi ska till Linn och lille Edwin på Anderstorp vid 12 och det ska även Sandra och lille Love, ska bli supertrevligt! Nu var det alltför längesen vi träffades, vi måste skärpa oss! :-)
Elina ska få snålåka med :-P Hon ska nämligen på handikappomsorgen och prata med någon om sommarjobb kl.12 så det passade ju utmärkt, alltid skönt att slippa ta bussen!
Efter våran lilla mammaträff blir det raka rör hem så att Robin får bilen och kan ta sig till jobbet. Jag och Tuva ska nog åka med tillbaka till stan när han far för vi ska till mammpapp och sova där. Dom ska ju till Stockholm imorgon tidigt på morron och jag vet inte om dom behövde skjuts eller inte plus att jag ska vara med några kära vänner som inte alls bor långt ifrån dom :-) I och med att mammpapp far bort så ska jag hålla lillsyrran sällskap, så vi ska mysa på och äta gott! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötingen :) Gör det! Det är verkigen att rekommenderas!

Okeej, vad ska dina parents göra i Sthlm då? Hälsa Marran :D

2008-04-10 @ 12:07:33
Postat av: Anonym

/Bea

2008-04-10 @ 12:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback