Dreggelstopp,

Har beställt 2st bandanas till Tuva ikväll, en brun och en röd, hon kommer att bli skittuff! Har funderat på att köpa dreggellappar ett tag nu i och med att hon har börjat dreggla (och ibland spyr), det är så jobbigt när hon blir alldeles blöt och man måste byta kläder. Och bandanas är ju hur söta som helst, de funkar som en vanlig dreggellapp men ser ut som en liten cowboyscarf ;-) Jag beställde dom från Pippilotta, som även har en massa andra söta och roliga saker till dom små liven!

Ikväll blev det tvtittande plus hallonmuffins för min och Elinas del, mums! Sen så har vi även gjort ett fotavtryck på Tuva, jag fick ju en jättefin fotoram av Elina och Krille när jag fyllde år så jag tänka att nu jäklar ska den komma upp. Den ser ut som en öppen bok, på ena sidan ska man sätta ett kort och på den andra ett avtryck av barnets hand eller fot :-)

Ska nog krypa till kojs nu, känns som att John Blund är nära. Natti natti!

image49
Bandanas, 49:-/st

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa men självklart kan ni det : ) Såå trevligt. Hoppas nu bara att inget kommer i vägen:P

Postat av: Jenny

Jaa men det blir ju perfekt : ) Joo men vi kan höras på torsdag : )) Kram kram

2008-04-08 @ 12:34:31
URL: http://jennyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback