Late night,

Sitter uppe helt själv. Lillgumman har såklart sovit ett ganska bra tag nu men även Robin har knoppat in?! Men det beror nog på att det blev rätt sent igår natt, vi satt uppe och myste och pratade till sex på morgonen!! Kan fortfarande inte fatta att jag lyckades hålla mig vaken så länge (sov visseligen en stund när jag la Tuva men ändå!)! Hur som helst så var det jättemysigt, vi pratade om allt från när vi träffades till nu. Fatta så mycket man har hunnit vara med om och göra tillsammans, och för drygt 3 år sen hade vi ingen aning om att vi skulle sitta i just den här lägenheten idag och med en liten underbar Tuva! Det var nog inte många som trodde det, inte många som trodde att vi skulle hålla ihop överhuvudtaget för att vi var för olika? But we prooved them wrong, lika eller inte, älskar man varann så älskar man varann och då går vad som helst! Det finns föresten inget som säger att man måste vara lika!

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen med mina älsklingar (fast Tuva får nog sova i sin egen säng, både hon och vi sover bättre då, men man kan ju mysa en liten stund) :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jomen Love dreglar otroligt mycket. eller han spottar ju typ. överallt men främst på sina kläder..haha :)

Hur fan klarade du vara uppe till 6? Det var bra jobbat! Men det lät som ni hade riktigt mysigt! sådär som i början på förhållanden när man kan liga och prata hela nätterna, varenda natt, utan att bli det minsta trött :)

Postat av: Louise

Åå vad mysigt, sånna stunder behövs verkligen ibland!:)
4,5 månad.. ojojoj vad tiden går fort!

2008-04-16 @ 10:12:15
URL: http://chiqquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback