Stan & Valborgs,

Igår kände sig Robin lite extra givmild så vi for en sväng på stan. Väl där köpte han både ett par jeans och en bikini åt mig, tack älskling :-) Själv så köpte jag ett par shorts, ett linne och ett par nya solbrillor! Stan hade ju öppet till 21 igår märkte vi när vi kom dit vid 16-tiden men vi stannade "bara" till 19 och då hade jag och endast jag provat kläder och diverse saker i tre timmar utan att Robin varken tjatade eller blev less!? Han var faktiskt min egen personliga stilcoach, och tro mig, jag hann prova mycket! Så det var en mysig eftermiddag och Tuva var så snäll och sov hela tiden ;-)

Ikväll (Valborgs för er som har missat det) ska vi grilla med Elina & Krille och Bea & Kim och bara mysa på och ha det trevligt. Sen blir det att gå och se på nån majbrasa, vilket  William med all sannolikhet kommer tycka är superspännande! Men nu på dan ska jag och Elina fara och fusksola i stan för jag känner att jag måste ge min hud en kickstart så att den riktiga solen vill fastna på mig ;-) Hoppas att alla får en härlig kväll!


image84
Jag blir inte svår att hitta på stranden iår ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback