Suck med stort S!

Jag insåg idag att jag hade gjort världens fetaste tabbe här på bloggen igår! Jag tänkte bara rensa lite för jag hade drygt en miljon bilder i arkivet (lite överdrift men väldigt många!) och det fick jag sota för idag BIG TIME! Det visade sig nämligen att ALLA bilder i ALLA inlägg försvann i och med att jag tog bort dom från arkivet! Antingen är jag världens spånhuvud (troligen) eller så är det bara en jäkligt konstig och dum inställning dom har! Jag tänkte bara att mindre bilder skulle innebära snabbare blogg? Helt klart ett spånhuvud! Jag har iallafall spenderat den senaste timmen med att helt enkelt lägga upp alla bilder igen!

Gör inte om detta misstag om ni nu inte mot förmodan tyckte att det lät kul!

Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in på din blogg och tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

Postat av: martina

ajjdå :S hur glad blev du då? :S

2008-04-25 @ 23:22:16
Postat av: Jenny

Joo det var trevligt : ) Åå Tuva var det enda Rasmus och Elliot pratade under kvällen! hihi.. Spec E, han smälte liksom när han fick se Tuva le : ) Hoppas att du hade en trevlig kväll och att grillningen vart succe : )

2008-04-27 @ 12:00:36
URL: http://Jennyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback