Tower of Power,

Idag var jag och Elina på SunTan och solade, och shit så fint dom har fått det. Nymålat och fräscht, nya solarium och sist men inte minst ett Tower of Power (ett Stå-solarium på ren svenska)! Vi var självklart tvungna att prova det men det såg så spejsat och halvläskigt ut så vi stöttade varandra därinne (vi solade inte bokstavligen med varandra, även om det hade varit mysigast, HAHAHA näe skämt å sido, men vi var i samma rum!) Det skulle tydligen vara effektivare än ett vanligt solarium, eller jag antar det eftersom att soltiderna var mycket kortare. Vi får väl se imorgon om vi har blivit nå brunare, hoppas stenhårt på det iallafall!
Ikväll har vi förstås sett Grey's och sen premiärprogrammet Sverige Pussas & Kramas, vilket verkade helt okej. Sen så började det ju en ny realityserie på svt1 förra veckan, Barnmorskorna, och det är så typiskt att alla bra program ska vara på onsdagar kl. 21, men det är tur att man kan se alla svt's program på webben så vi såg båda avsnitten och fy ändå vad mysigt det är att se när dom små livet kommer till världen. Man får värsta flashbacks från när man själv låg där och när lilltuva kom ut till oss, myys! :-)

Nu ska jag gå och se till min lilla ängel som sover. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jörgen Andersson

Hej

Skellefteå museum håller just nu på med en insamling av gamla dagböcker, almanackor, brev och bloggar.

Jag har tittat lite på din blogg och skulle vilja spara den för framtiden i Skellefteå museums arkiv. Jag vill därför fråga dig om det är okej att jag skriver ut din blogg för februari månad?

Skellefteå museum spar material från Skellefteå Malå och Norsjö kommuner.
Just nu finns en utställning på museet som är gjord utifrån ett par dagböcker.

Om du är under 18 år ber jag dig prata med dina föräldrar innan du bestämmer dig

Har du några frågor hör av dig till

Jörgen Andersson
Arkivarie
Skellefteå museum
0910-735523
[email protected]

Postat av: Bea

haha, näe det tror inte jag heller. Det brukar inte vara några problem med full HP ens :)

Jag jobbar fredag, lördag och söndag nästa vecka. Puss och kram!

2008-04-04 @ 00:15:25
URL: http://beeatriice.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja det blir bra ;)

2008-04-04 @ 14:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback