3-årskalas!

Idag har vi kalasat nästan hela dagen. Tuva tyckte att det var spännande med så mycket folk, och lite skrämmande i början med tanke på att det var en del nya ansikten där. Edwin blev nöjd med sina presenter så det betyder ju att kalaset blev lyckat :-P
Ikväll har jag och Elina "tjuvtvättat" nere i tvättstugan, oj så busiga vi är! Nä men det var välbehövligt från bådas håll och trots att det var riktigt jobbigt att springa upp och ner nu ikväll så är det värt det nu när det är klart. Jag har tvättat upp det mesta som ska med i resväskan så nu kan jag börja packa när jag har lust.

Nu ska jag pussas och mysa med min man en stund innan sängen väntar, måste ju passa på med tanke på att det är hans sista semester dag idag. Gud vad han gruvar sig för att börja om. Stackarn.


Kommentarer
Postat av: Bea

:D

Postat av: Jenny

Mys : ) Läntar du tills utlandet då? Inte så länge kvar nu ju : )

2008-08-12 @ 08:53:46
URL: http://jennyer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sandra Greve, hon gick BF : ))



Joo men du det förstår jag, men en vecka går fort sen kommer du hem som en utvilad mamma med en massa energi till hösten/vintern : )) Puss

2008-08-12 @ 15:19:50
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback