Äntligen hemma!

Har inte varit så flitig på att uppdatera här i bloggen den senaste 1,5 veckan. När vi väl var på Teneriffa så ville vi inte förlora sol-tid och väl hemma så kan jag inte slita mig från familjen!

Vi hade en helt underbar vecka jag och Elina, en vecka fylld med sol, bad, skratt, sjösjuka (jag la bokstavligen en pizza under båttrippen!), smirnoff + fanta citron och ännu mer skratt! :-) Trots att resan var helt fantastisk så känns det förstås "Äntligen hemma!" för oj vad vi har saknat våra familjer! Jag höll fasen på att vibrera sönder innan jag tillslut fick kliva av planet och springa in på Falmarks flygplats och ta Tuva i mina armar! Jag kunde inte sluta pussa och krama henne, och jag kunde inte fatta hur stor hon hade blivit, lillgumman min! Jag blev helt skakig i kroppen av allt adrenalin och det var så skönt och så efterlängtat att få kramas och pussas med min lilla familj igen! Nu kommer det att dröja innan jag beger mig iväg sådär länge igen, nästan gång far vi alla tre :-)

Tack älskling för den här galet härliga presenten, den blir svår att klå ;-P Älskar dig!

(Bilder och mer info kommer sen)

Kommentarer
Postat av: elin

Man behöver som komma bort fran vardagen ett slag, men jag kan verkligen se dig springa mot Tuva när ni kom hem. Kärlek! :)) Nu väntar jag bara på bilderna :))

Postat av: Jenny

Välkommen hem vännen : ) Du verkar ha haft en underbar vecka! Så härligt! Puss

2008-08-29 @ 13:42:59
URL: http://jennyer.blogg.se/
Postat av: Louise

Borta bra men hemma bäst! Och speciellt när man har en liten som väntar ;)



Ja när ni har gjort er hemmastadda kanske vi får ut och gasa med vagnarna?;)

2008-08-30 @ 09:48:10
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Sanna

Välkommen hem :)

Jag vill se bilder :D:D

2008-08-31 @ 19:40:32
URL: http://sannavikstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback