SÅÅÅ LITEN!

Ikväll har vi varit och hälsat på det lilla underverket på BB, och OJ så söt hon är! Och liten! Hon var typ exakt lika stor som Tuva var när hon föddes men det kan jag absolut inte tänka mig nu. Kan inte fatta att min lilla tjej har varit SÅ LITEN för inte mer än åtta månader sen, helt otänkbart! Åh gud så gott dom luktar dom små liven, mmmh, och det kändes så litet att hålla i henne. Bea såg hur fräsch ut som helst, och både hon och Kim sprudlade såklart av lycka! :-D Namnspekulerandet var i full gång men det lät som att det lutade åt ett visst namn, som jag tycker skulle passa jättebra på henne för hon såg verkligen ut som en sån, men det får Bea själv avslöja när det väl är bestämt :-)
Och "är jag sugen på en till?"...dum fråga, man kan inte bli annat än sugen på en till när man ser en alldeles nykläckt liten skrutt, så svaret är ja! Meen jag ska nog försöka hålla mig ett litet tag till iallafall, men jag är rädd för att Elina har andra planer för mig ;-P


Tuva blev helt lyrisk när hon träffade lillan, hennes blivande bästa kompis ;-)
Vart tog min bebis vägen?!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ååå vad mysigt! Det känns redan längesedan som Felicia låg där :p Vad kul att det verkar ha gått bra!:)

Postat av: elin

Myyys! :D Vad roligt för dom! :D Jasså, så vad har Elina för planer för dig då? Nu blev vi nyfikna ;) :))

2008-08-15 @ 09:33:49
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Emelie

äre robin som håller i Tuva?=)

2008-08-18 @ 20:45:50
Postat av: elin

Hoppas ni har det uuunderbart där borta i värmen!! :))

2008-08-20 @ 17:50:37
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback