Storken är nära!

Bea ringde för ett litet tag sen, och direkt jag såg att det var hon så kopplade jag det självklart direkt till att någon var på G. Och mycket möjligt, vattnet hade gått imorse så dom hade åkt in på förlossningen. Där satte dom en CTG-kurva på henne och sa att hon fick stanna om hon ville eller annars åka hem ett tag, så hon och Kim for till den blivande mormorn på Moröbacke för att ha närmare till stan när det väl är dags! Dom sa att bebisen är MAX 3 dagar bort men Bea tyckte att det kändes som att det kommer att bli idag/inatt, GUUD SÅ SPÄNNANDE, JAG DÖÖÖR NÄSTAN!! :-D Hon skulle iallafall höra av sig om/när dom åker in så då får jag väl uppdatera här om det är någon annan som är lika mycket i extas som jag är (tror dock att det är svårslaget, förutom av dom blivande mor-/farföräldrarna, mostern, morbrorn och fastern såklart)!

Åå, myys!

---
Kl. 12,02
Nu åker dom in på BB och förhoppningsvis föder barn, som Bea så fint uttryckte det! All lycka till till er! :-)



Kommentarer
Postat av: elin

Meen Guuu va spännande! All lycka till dom! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback