Tar igen,

Nu känner jag att jag har lite skrivande att ta igen. I torsdags var vi i skelleftehamn och hämtade de sista grejerna på vinden (haha snabba, vi vet!). Jag min optimist, trodde att det bara var lite kvar men när vi väl kom dit så insåg jag att Robin hade haft rätt, det var med andra ord rätt mycket saker, men vi var effektiva så det gick rätt fort ändå. Tuva var hos farmor Kerstin så det underlättade verkligen! Senare på kvällen kom Elina och William till oss och sov över. När barnen hade somnat så gjorde vi det vanliga, såg tv, pratade barn, hus etc etc, ni vet ;)
Igår så blev det en sväng på stan med våra övernattande, vi var på jakt efter julklappar. Jag kan väl inte påstå att jag var speciellt effektiv men Elina hittade en hel del :) Efter stan blev det gärnet hem för att byta om innan vi skulle på julbordet på pappas jobb. Mmmums så gott det var! Det tyckte Tuva också, men säg nått som vårat lilla matvrak inte äter :P När vi hade käkat klart så for vi hem och hämtade lite övernattningssaker åt Tuva som skulle sova över hos mormor och morfar, tänkte att jag och Robin skulle få en kväll för oss själva, var ett tag sen sist. Tuva var då supernöjd över att få vara på Morön och hade knappt tid att vinka oss hejdå :P Vi for en sväng till Sandra och Peter, och väl där så fick vi ett ryck så vi målade deras vardagsrum! Det gick jättefort när vi var så många och det var skitkul :) När vi väl kom hem så blev det mys framför tvn till långt in på natten, men som tur var så behövde vi ju inte stiga upp så tidigt :P
Nu är jag iallafall hos mammpapp, Robin släppte av mig där innan han for till sin mamma och skulle hjälpa Tomas att lägga golv. Tuva sover nu och jag har suttit med pappa och sett längdskidåkning på tv, ska nog fortsätta med det nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback