080201

Har varit på stan en sväng idag, för ovanlighetens skull, med mamma och gjort av med massa pengar, även det för ovanlighetens skull (kraftigt ironisk som ni säkert förstår). Tror att jag har gjort av med 900 kr iallafall, men då gick visserligen 400 kr av dom till p-passet! Till mig själv har jag köpt ett par örhängen, två halsband (rea), ett armband, en sjal och en t-shirt (rea), till Tuva tre bodysar och ett par byxor, och mammsen fick en basker (har snott henne så det var väl det minsta jag kunde göra) ;-) Just ja, jag köpte ju ett nytt navelsmycke också men det ska jag lämna tillbaka imorgon. När jag satte på mig det så insåg jag att jag har nog växt ifrån det där. Eller så kanske man inte kan säga men jag passade typ inte i det längre. Kan ju kanske bero på att jag inte har haft nått i naveln på ett ganska bra tag men jag tror att jag ska låta hålet växa igen iallafall. Då vet ni det :-P

Snart kommer nog Martina hem från skolan och då ska vi upp på Maxi å handla, det blir hemmagjort pizza ikväll! Smaskens! Sen lär det väl slinka ner lite onyttigheter i korgen också!

Näe nu ska jag se om Tuva har kvicknat till så hon får käka innan vi far. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag går nu in i vecka 18 så snart är det bara hälften kvar, men det känns dock som en evighet! Hur går det för er då?:)

Postat av: malin

då är väll jag omogen fortfande.

2008-02-01 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback