080207

I måndags var jag på efterkontroll hos Ellinor. Allt såg bara bra ut, det hade läkt ihop kanon och nu ska jag snart sätta in en hormonspiral. Jag gruvar mig typ inför det, fast det borde jag egentligen inte göra, för jag menar har jag klarat av att föda Tuva så ska det väl inte vara så farligt att sätta in en sån :-P

I veckan har vi varit i Jörn två dagar. Robin och brorsan har kört en massa skoter och jag å Tuva har varit med Maggan och Edwin. Vi har även ätit den berömda palten från Åliden, och jag vet två personer som är ruggigt avundsjuka på det, typ Bea och Malin ;-P

Idag har jag och Tuva varit på stan med Bea och myst på :-) Vi började med lite lunch på Subway sen så har jag köpt en massa halsband, haha, har typ fått mani på smycken! Bea köpte en jättefin speciell tröja ;-)

Nu sitter jag och Tuva bara här framför datorn/tvn, eller ja, Tuva hänger och sover på min mage i bärselen. Robin ringde nyss och han ska snart bege sig hem från Norsjö. Ikväll händer det nog inte så mycket, bara mys framför tvn :-)


TUVA ÄR BÄST! :D

-Sofia


Kommentarer
Postat av: Bea

:D
Ja! Sååå fuskigt! Och när vi tom har pratat om att vi längtar efter palten också! :P Måste nog fara dit en sväng snart!
Tack för idag! Du är ett bra smakråd ;) till särskilda plagg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback