080212

Oj vad Tuva har sovit bra inatt, helt galet! Vi somnade vid halv tolv tiden igår sen tvärvaknade hon vid fem imorse men hon åt typ bara i 20 sekunder sen somnade hon om och sov till
tio! :-D Själv så steg jag upp vid nio, passade på att gå ner å duscha och göra mig klar. Vi har ju sovit hos mammpapp inatt, Robin började jobba igårkväll och vi hade så jäkulskt mycket tvätt så jag begav mig hit för att tvätta. Hann inte klart allt igår så jag håller på med det resterande just nu.

Jag hade lovat Martina igår att jag skulle fara ner på stan idag och byta en foundation som hon hade köpt igår. För det första så hade hon köpt fel färg och för det andra så hade hon lyckats ta en som någon hade öppnat och mosat! Det var en såndär moussefoundation. Men det gick då bra att byta den, fanns dock ingen kvar på Åhléns i den färgen som hon ville ha, eller jo men dom var öppnade och mosade dom också (måste ha varit någon som haft lite att göra, idiot!) men då fick jag pengarna tillbaka och köpte en på Lindex istället! Och såklart så var jag tvungen att hitta nått där, en jättesöt basker som jag bara var tvungen att köpa ;-P

Nu ska jag gå och kolla till min ängel som ligger och sover så sött i vagnen i garaget :-)

Kommentarer
Postat av: Bea

Okej, näe jag har hållit mitt löfte till mig själv att jag ska hålla mig inne :) Idag blir det nog ungefär samma som igår, se nån film och bara slappa!

Postat av: Susanne

Ville bara säga att du hade en HIMLA fin bakgrund :D
Blir ju smått avis

2008-02-13 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback