080213

Som ni kanske har märkt så har jag ändrat utseendet på min blogg, började vara så less på hur den såg ut så tack vare min kära syster så blev den såhär fin :-) Tack tack!

Igår fick jag ett bakryck och bakade dumlekakor. Dom blev goda men dock inte så vackra, men jag kan ju skylla på att det var första gången jag gjorde dom!
Tuva har sovit kanonbra inatt också! Jag är så tacksam att jag får känna mig utvilad varje morgon jag vaknar, puss på mammas gullunge! :-)

Nu är vi hemma för nu har jag äntligen tvättat klart allt! Usch så mycket tvätt det var, hejåhå! Det skulle även behöva städas lite här hemma, kanske ska ta tag i det idag? Jag skurade iallafall toan ren i måndags, blääk, och rensade i duschavloppet! Toan är verkligen inte mitt favvoställe att städa men man vill ju ha en fräsch sådan så det är bara på med diskhandskarna och klädnypan över näsan å börja skrubba!

Jag måste ringa om kyrka och präst idag/ senast imorgon. Jag drar ut på det så mycket men jag fattar inte varför? Det är ju lika bra att boka upp en dag nu, man vet ju aldrig hur uppbokat det är. Det jobbiga är att jag inte vet vilken helg vi ska välja, man vill ju som att alla ska kunna komma och för Robin funkar det ju vara varannan vecka (jämna). Sen så har jag inte ens kollat om vi har någon dopklänning i släkten, hoppas att vi har det, känns som onödigt att köpa en ny.

Ikväll kommer Sandra hit och ska umgås med mig :-) Det är ju säsongsstart för Grey's Anatomy och det kan vi inte missa (vi bara lite smått nördar av den serien!) ! Hon skulle komma nån timme före det börjar så att vi hinner umgås och prata lite innan det börjar :-)

Nu ska jag ta fram och fixa inför middan, tror det blir lasagne idag, kändes gott!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej :)
Jag vet inte riktigt hur jag skulle svara på de du skrev så jag skriver här...haha...
Jo med oss är de bra, Wilma sover, och egentligen borde jag diska, pyssla, baka tårta, skriva cv osv....men jag ville ju fixa till bloggen...inte för att de går så bra men iaf :)
Hur är det med er då?

2008-02-13 @ 13:44:59
Postat av: Linnea

haha det är svårt att inte vara en grey's anatomy-nörd :) sjukt bra!!

Postat av: Louise

Vad fin bloggen blev! Och vilken lyx att Tuva sover så bra!:)

2008-02-13 @ 14:17:54
URL: http://chiqquita.blogg.se
Postat av: Susanne

Vad skönt att allt är bra med er :)
Inte är de kul, var samma visa förra året med :/
Men men är ju van vara själv varannan vecka..
Jo blir myspys med Wilma också :) Inte för att hon vill vara stilla, utan hon ska ha full rulla tills hon somnar, gärna medan hon sover också :P

2008-02-13 @ 15:31:20
Postat av: Jenny : )

Fint det blev gumman : ) Men du vaa säger du, ska vi taa å hitta på ngt på fredag? : ) kram kram

2008-02-13 @ 18:46:15
URL: http://jennyer.blogg.se
Postat av: Linnea

haha jag kunde inte hålla mig så jag har fuskat och sett typ dom 7 eller 8 första avsnitten. haha!!

2008-02-13 @ 19:29:39
URL: http://linnealindholm.blogg.se
Postat av: Susanne

Jo de är som trist..
Patrik kör malmbil, jobbar åt Renfors Åkeri i Boliden....
Wilma blev 1år den 20:e januari :)
Så, snart 13månader.
Tiden går alldeles för fort!

2008-02-13 @ 22:05:22
Postat av: Louise

Jo tack, nu börjar det äntligen ta sig! Så här bra har jag ju inte mått sedan v 7 så nu njuter jag för fullt ;)

2008-02-14 @ 08:47:14
URL: http://chiqquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback